top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תעוזי מור

טעויות שיכולות להרוס סרט לאירוע



צילמתם, כתבתם תסריט, הבאתם עובדים ומנהלים, השקעתם, שרתם. לא חבל שכל זה יפול בגלל משהו קטן? להלן 5 טעויות שיכולות להפוך את כל ההשקעה שלכם למפח נפש אחד גדול. לקרוא ולהיזהר:

בדיחות פרטיות

צחוקים שחלקתם במחלקה יכולים לחזק את מצב הרוח שלכם, ואולי גם את שלו אבל קחו בחשבון שכמה מאות מהאורחים לא מבינים, ועלולים להרגיש משועממים ומחוץ לחגיגה. לפעמים כדאי להשאיר את מה שקרה בטיול חברה / במיטבחון / בחתונה של הבת של הבוס - מחוץ לסרט. (מה שנקרא you had to be there).

סאונד גרוע

בימינו אפשר להגיע לאיכויות צילום לא רעות בכלל גם כשמצלמים בסמארטפון, אבל גם אחרי עריכה אנחנו עלולים להישאר עם פס קול מלא ברחשי רקע. כשמגבירים פס קול כדי שאולם מלא אנשים ישמע, עלינו לוודא שאיכות הסאונד תהיה טובה והמלל ברור. אם הסרט עדיין לא נשמע ברור מספיק זה המקום להשתמש בכתוביות. העיקר לא לאבד את הקהל.

פדיחות לחברים

ע"ע בבדיחות פרטיות, אתם יכולים לשעשע את עצמכם מאוד ולהראות לכל המוזמנים שאתם והבוס הכי אחוקים בעולם. הבעיה כאן היא עוד יותר גדולה, כי עקיצה אחת או שתיים יכולות לעבור בכיף (תלוי ברמת ההומור העצמי של נושא הבדיחה) אבל אם תגזימו אתם עלולים למצוא את עצמכם עם קהל נבוך ועם עמית לעבודה נעלב. אם ממש תגזימו תישארו עם חצי משרד שלא מדבר איתכם יותר למרות שהחצי השני נשפך מצחוק ולא יישכח את האירוע לעולם.

חוסר ציוד (מקרן)

הלכתם לצלם, כתבתם תסריט, צילמתם, בחרתם שירים מעולים לפסקול, ערכתם, הוספתם כתוביות, הכל מוכן בדיסק אחד שמור משמור ואז ביום הגדול אתם מגיעים לאחראי באולם רק כדי לגלות שהייתם צריכים להגיד לו מראש שצריך מקרן. אוי וויי.תמיד כדאי להודיע מראש למנהל האירוע, לנציג מהאולם, לנציג מהקייטרינג ואם צריך גם לחברת החשמל, ששום דבר לא יפריע להקרנת הסרט!

תיזמון

חשוב לבחור בזמן הנכון להקרנת הסרט. אם תציגו אותו לפני האוכל האורחים עלולים להיות לא רגועים במקרים הטוב וסופר עצבניים במקרה הרע. מצד שני אם תציגו אותו בזמן האוכל אף אחד לא יוכל ממש להתרכז בהקרנה. אם תחכו יותר מידי אתם עלולים לאבד קהל בנהירת העזיבה של סוף הערב. הכי כדאי לקבוע מראש סדר עניינים עם מנהל האירוע כדי שישלב את הסרט במהלך הנאומים או הטקסים.

לשמור על איכות

אמנם מה שחשוב זה שהסרט בא מהלב ונעשה בכיף, אבל כמו שדאגתם שהאוכל יהיה טעים וההזמנה תהיה יפה, תדאגו גם לסרט שיעמוד בסטנדרטים שהצבתם לאירוע. אם בתור כיבוד יש עוגיות של דליה מהנהלת חשבונות, הפרחים מהמושב של דוד מהתחזוקה ועל השולחנות יש קנקני מיים מהקולר, אז גם סרט שצילמתם לבד יזרום. אבל אם השקעתם בקייטרינג מפנק, באולם מעוצב ובבגדים חדשים אין סיבה שלא תתנו את אותה חשיבות לסרט ותפנו לאיש מקצוע.

10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page